MENU iCanteen

Primární obrázek článku

 Online přihlašování a odhlašování stravy iCanteen – zde

Adresa jídelny SUPŠS:

https://jidelna.supss.cz/login

Jídelní lístek1. týden 2023

V okazuzde, naleznete krátký návod ke zdárnému přihlášení do aplikace iCanteen (smart telefony – přes webové rozhraní prohlížeče). V případě, že Vám strava přesto nepůjde objednat online, využijte terminál v jídelně, nebo objednávejte u vedoucího DM (do 9:30 na následující den). Děkujeme

Ceník:

Vážení strávníci, ve školním roce 2022/23 jsou stanoveny níže uvedené ceny:

Ceník platný od 1.9.2022

 Alergeny

Od 13.12.2014 v souladu s potravinovým právem je povinností jídelen označovat na jídelníčku alergeny. Legislativně určené alergenové složky jsou označenynásledujícími čísly. Číselný přehled alergenů naleznete i na nástěnce školní jídelny. V jídelním lístku jsou vždy u pokrmu vyznačeny obsažené alergeny číselně.

Na základě častých dotazů týkajících se placení stravného a odhlašování obědů:

Placení stravného– prostřednictvím přiděleného variabilního symbolu zákonný zástupce uhradí do 28. 8. 2021 první dobití kreditu na účet školy: 500900574/0600 v minimální výši 700 Kč (pouze obědy) nebo 2830 Kč (platba za celodenní stravování a ubytování – strávník ubytovaný v DM školy). Kredit bude žákovi nahrán do systému stravování. Objednáním stravy dochází k čerpání kreditu. Žák a jeho zákonný zástupce sledují stav kreditu a včas provedou jeho případné navýšení. V případě nedostatečného kreditu bude mít strávník zablokováno objednávání stravy do doby, než dojde k jeho opětovnému dobití.

Informace o kreditu, přihlašování, odhlašování stravy:

  • online aplikaceiCanteen (rodiče, žáci)
  • terminál v jídelně (stravovací čip, žáci)
  • telefonicky či osobně v kanceláři ekonomky školy nebo vedoucího domova mládeže

Žáci ubytovaní na domově mládeže –měsíční platba (3210 Kč) je společná pro stravování i ubytování.  Ze zaslané částky  je vždy umořena úhrada za ubytování, zbytek je převeden na stravovací kredit. Vyúčtování plateb a případné vrácení přeplatku proběhne během měsíce července (zůstatky do cca 3000,- Kč ponecháme pokračujícím strávníkům jako zálohu do nového školního roku. V případě požadavku na vrácení nás kontaktujte do 15. července).

Dokumenty ke stažení

Přihláška-ke-školnímu-stravování-SPUŠS-Ž.-Brod 2022

Provozní řád školní jídelny

Na dotazy Vám odpovíme prostřednictvím e-mailu:melichar@supss.cz nebo na tel. 725 397 154


Vytvořeno 5.1.2023 10:52:34 | přečteno 3528x | Ondřej Oliva
load